آشنایی باانواع ربات های اینستاگرام

آشنایی وشناسایی انواع ربات های اینستاگرام

به اشتراک گذاری این مطلب در:

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب این محتوا

توضیح جامع درباره ربات های اینستاگرام

. افرادی که اینستا باز هستند و یا کسب و کار اینستاگرامی دارند به خوبی می دانند که استفاده از ربات های اینستاگرام چه مزایای برای آنها به همراه داشته است.

بر خلاف بسیاری از تصورات ربات اینستاگرام به دنبال بالا افزایش فالوور اینستاگرام به صورت تقلبی و فیک نیست، و یا از راه های غیر قانونی برای جذب فالوور استفاده نمی کند. این ربات ها بر اساس پروتکل ها و برنامه هایی که سازنده های آنها در اختیار برنامه قرار می دهند کار می کنند و هر چه نرم افزار و یا ساختار ربات اینستاگرام آنها پیشرفته تر و دقیق تر باشد و هر چه حرفه ای تر نوشته شده باشد

موثرتر خواهد بود و در واقع همین موضوع است که باعث فرق بین ربات های اینستاگرام می شود.

آنچه که در همه انواع ربات اینستاگرام اشتراک دارد این است که با دریافت اکانت اینستاگرام فرد به جای او فعالیت هایی را در سطوح اینستاگرام انجام می دهد و باعث بالا رفتن فالوور اینستاگرام می شوند.

شروع کار ربات اینستاگرام

با شروع سال ۲۰۱۹ و پر رنگ تر شدن نقش اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی و فروش کالا و خدمات ، تنوع و تعداد ربات اینستاگرام نیز بیشتر شده است. این موضوع را می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی متوجه شوید. به همین دلیل انتخاب ربات اینستاگرام نیازمند شناخت برخی از عوامل است که به انتخاب شما کمک زیادی می کند

هر چند برخی از افراد که توانایی برنامه نویسی بالایی دارند خودشان کار نوشتن یک ربات را انجام می دهنداما بصورت کلی و به عقیده اغلب کارشناسان بهترین راه استفاده از ربات اینستاگرام موجود در بازار است.

رباط اینستاگرام به خودی خود نباید هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد و باید از امکانات به روز موجود در سیستم برنامه نویسی ربات بتوانید با کمترین زمان و هزینه بهره مند شوید.

 نوشتن ربات اینستاگرام

برای نوشتن ربات اینستاگرام قطعا نیاز به هزینه کردن زیادی دارید و با هر بار تغییر در استراتژی های اینستاگرام باید برنامه آن را عوض کنید و این برای افرادی که قصد دارند با کمترین زمان و هزینه فعالیت های صفحه اینستاگرام خود را انجام دهند اصلا مقرون به صرفه نیست.

این در حالی است که برخی از ربات ها، نوعی ربات همه کاره اینستاگرام شناخته می شوند که تمامی نیازهای کاربران خود را انجام می دهند و به راحتی می توانند پاسخگوی کلیه خدمات و به روز رسانی ها و پشتیبانی های لازم باشند.

ربات اینستاگرام باید مرتبا پشتیبانی شود، در تمامی ساعات روز باید خدمات را بتواند ارائه کند و همواره تیمی از متخصصین باید در اداره و برنامه ریزی فعالیت های مربوط به این ربات فعال باشند. شاید یکی از مهم ترین نقاط تمایزربات اینستاگرام حرفه ای با ربات ساده و ربات دست ساز اینستاگرام همین باشد.

آشنایی باانواع ربات های اینستاگرام

امنیت ربات اینستاگرام

پر واضح است که برای استفاده از ربات اینستاگرام قرار است اطلاعات حساب صفحه اینستاگرام شما در اختیار این ربات اینستاگرام قرار بگیرد. پس باید بتوانید به منبع و یا شرکتی که خدمات ربات اینستاگرام را ارائه می دهد اطمینان داشته باشید.

همانگونه که توضیح داده شد برنامه نویسی و هوشمند سازی ربات با تکنیک ها و روش های مختلف اهمیت زیادی دارد. هر چه ربات اینستا از امکانات بیشتری برخوردار باشد یعنی اینکه از روش ها و تکنیک های متفاوتی برای جذب فالوور اینستاگرام برای شما استفاده می کند.

برخی ربات ها تنها با فرستادن یک کامنت مصنوعی کار می کنند، برخی فقط کار فالو و آنفالو کردن را انجام می دهند و برخی سرعت سیستم بسیار پایینی دارند.

یک ربات همه کاره اینستاگرام با تکیه بر عملیات ها و روش های متنوع و غیر همسان بسیاری از فعالیت های مورد نیاز را برای شما دنبال می کند.

موضوعاتی مانند لایک کردن، کامنت نویسی، دایرکت دادن، تعریف کردن و غیره. این فعالیت ها به شکلی برنامه ریزی می شوند که تشخیص ربات اینستاگرام برای خود اینستاگرام غیر ممکن می شود.

بهترین ربات اینستاگرام را بر اساس چه معیارهایی انتخاب کنیم؟

۱٫امنیت بالا

یکی از مهمترین معیار ها در انتخاب بهترین ربات اینستاگرام امنیت آن است. داشتن امنیت بالا اولین نکته در انتخاب ربات است که باید به آن توجه کنید.

اگر از سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام اطمینانی ندارید هرگز با اکانت اصلی خود در آن لاگین نکنید.

البته این مسئله خیلی جای نگرانی برای شما ندارد چون ربات هایی که در حال حاضر فعالیت می کنند مطمئن هستند و به هیچ وجه تا الان گزارش سوء استفاده از اکانت ها توسط صاحبان ربات ها از سوی کاربران و مشتریان آن ها داده نشده است.

اما باز هم باید از سایت هایی که اعتبار بیشتری نسبت به بقیه دارند و سابقه بیشتری دارند ربات اینستاگرام تهیه کنید. با کمی تحقیق و بررسی می توانید متوجه آن شوید که کدام یک از سایت ها قدیمی تر و مطمئن هستند.

۲٫پشتیبانی به موقع

پشتیبانی به موقع و دائمی یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در هر نوع سرویس و خدماتی باید مدنظرتان باشد. ما برای پشتیبانی هزینه می کنیم وگرنه معمولا همه سرویس ها شبیه به هم هستند. پس این نکته خیلی مهم است که رباتی که از آن استفاده می کنید پشتیبانی خوبی داشته باشد و در اسرع وقت مشکل تان را حل کند.

این روز ها خیلی از ربات های اینستاگرامی پشتیبانی خوبی ندارند. البته این قضیه را از مشتریان ناراضی بعضی از ربات ها جویا شدم که در ادامه هم به ربات هایی که پشتیبانی ضعیفی دارند اشاره خواهم کرد.

۳٫تعرفه مناسب

تعرفه ربات اینستاگرام مشخصه و معمولا همه سایت ها تعرفه شان یکی است. به عنوان مثال اکثر سایت های ارائه دهنده ربات تعرفه ماهیانه شان ۵۰ هزار تومان است. این در صورتی است که تمام امکانات ربات هم برای تمامی تعرفه ها فعال می باشد. هزینه فقط بابت بازه زمانی استفاده از ربات است. سعی کنید دنبال ربات اینستاگرام ارزان یا رایگان نباشید. هیچ وقت کیفیت کار و پشتیبانی را فدای قیمت نکنید! همین حالا ربات های جدید روی کار آمده اند که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان کردن تعرفه هایشان قصد دارند مشتری جذب کنند!

۴٫دارا بودن تمامی امکانات

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین ربات اینستاگرام باید داشته باشد این است که همه امکانات لازم را دارا باشد. سعی کنید رباتی را انتخاب کنید که امکانات جدید به آن اضافه شده باشد و به قول معروف فول پکیج باشد. به عنوان مثال قابلیت تشخیص جنسیت فالوور ها یا لایک کردن کامنت افراد در اینستاگرام از امکانات جدیدی است که بعضی از ربات ها هم اکنون از آن برخوردار هستند.

از طرفی اگر هرچه امکانات ربات اینستاگرام مد نظرتان بیشتر باشد هم تعامل با دیگر کاربران بیشتر می شود که مستقیما باعث افزایش فالوور بیشتر می شود و هم فعالیت اکانت شما در اینستاگرام طبیعی تر جلوه داده می شود. به عنوان مثال اگر ربات شما فقط لایک و فالو کند فالوور زیادی نمی تواند برای شما جذب کند چون تعامل کمتری دارد.

ولی اگر قابلیت ارسال دایرکت صوتی، لایک کردن کامنت یا تشخیص تصاویر بر اساس لوکیشن را داشته باشد هم فعالیت بیشتری می تواند برای شما انجام دهد و هم اینکه فالوور هدفمندتری برای شما جذب خواهد کرد.

۵٫رابط کاربری و تجربه کاربری خوب

راحتی کار و تجربه کاربری خوب در استفاده از ربات های اینستاگرامی هم مسئله مهمی می باشد که باید به این هم توجه داشته باشید. معمولا از همان لحظه عضویت در سایت و ورود به پنل ربات برای تست می توانید به این قضیه پی ببرید که رابط کاربری و تجربه کار با ربات برای شما چگونه است.

مسلما هر چه راحت تر باشید و تنظیمات ربات برای شما آسان باشد و نیازی نباشد که هر دقیقه به تنظیمات سر بزنید تجربه بهتری خواهید داشت. اکثر ربات های اینستاگرامی امروزی از تجربه کاربری خوبی بر خوردار هستند. حتی بعضی از آن ها دارای اپلیکیشن ربات اینستاگرام هم برای آیفون و اندروید هستند.

۶٫گزارش گیری حرفه ای

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از ربات اینستاگرام بررسی و تحلیل بازخورد فعالیت های ربات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه است. این موضوع رابطه مستقیم با پیشرفت کارتان در اینستاگرام دارد. گزارش گیری حرفه ای باعث می شود شما بدانید دقیقا چه فعالیت هایی به ضرر شماست و باعث پیشرفت شما نمی شود.

آن ها را شناسایی می کنید و نهایتا نحوه تعامل با کاربران را عوض می کنید. پس یک ربات خوب اینستاگرامی باید گزارش های دقیق را حتی به صورت لحظه ای به شما ارائه دهد و مهمتر از آن باید گزارش دقیقی از بازدهی اهداف مورد فعالیت را به شما نشان دهد تا متوجه شوید افراد هدف شما چقدر برای شما بازدهی داشته اند.

۷٫آموزش کار با ربات

آموزش کار با هر سرویسی در اولویت قرار دارد. البته این قضیه هم تا حدودی توسط سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام حل شده است.

اما بهتر است از رباتی استفاده کنید که آموزش کامل کار با آن موجود باشد. البته فقط آموزش کار با ربات مهم نیست! بلکه آموزش اینکه چگونه اهداف را مشخص کنید که زیادی روی نشود هم مهم است.

چون در هر حال ممکن است فعالیت های شما اگر از روی ناآگاهی باشد مانند یک اسمپر شناسایی شود.

بازکردن چت