ابزارهای-rpa-2

بهترین نرم افزارهای RPA

به اشتراک گذاری این مطلب در:

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در facebook به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب این محتوا

دو نوع اصلی ابزارهای rpa وجود دارد که انواع مختلفی از اتوماسیون rpa را پوشش می دهد:

ابزارهای قابل برنامه ریزی از طرف پارلمان: اینها رایج ترین ابزارهای rpa هستند. برنامه نویسان باید فرایندها را درک کرده و مجموعه ای از قوانین حاکم بر نحوه عملکرد ربات rpa را کد کنند. برای کارهای پیچیده اتوماسیون بدون مراقبت ، این ابزارها بیشتر وقت لازم است.

ابزارهای rpa بدون کد: فرآیند هنوز هم نیاز به تجزیه و تحلیل و درک دارد اما به جای برنامه نویسی ، کاربران برای ساخت اتوماسیون به یک رابط کاربری بصری و ضبط ماکرو متکی هستند. به نظر می رسد که این به وضوح از راه حلهای قابل برنامه ریزی ترجیح می دهد و در اتوماسیون حضور یافته ، انتظار داریم این ابزارها پذیرش گسترده تری داشته باشند.

علاوه بر این ، تمام این ابزارها می توانند با قابلیت اتوماسیون شناختی / هوشمند تکمیل شوند. این راه حل ها (اتوماسیون هوشمند یا هوشمند نیز نامیده می شود) با استفاده از آخرین فن آوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با داده های ساختاری و ساختاری سروکار دارند.

 

امروزه نرم افزارهای متعددی برای تولید ربات‌های نرم افزاری وجود دارند و با توجه به امکانات متعددی که ارائه می‌دهند انتخاب از بین آنها کمی دشوار است. ما در این مقاله سه نمونه نرم افزار ربات ساز را معرفی کردیم برای هر یک دلیل خاصی داشته‌ایم.

۱- نرم افزار ربات ساز Automation Anywhere پرچمدار و قدیمی ترین نرم افزار در این حوزه است که پروژه‌های بسیار بزرگی در کشورهای مختلف پیاده سازی کرده است.

۲- نرم افزار UiPath باپشتوانه‌ترین است زیرا موسس این شرکت از برنامه نویسان ارشد مایکروسافت بوده و سرمایه گذارن متعددی نظیر شرکت آلفابت که از شرکت‌های مادر گوگل محسوب می‌شود در آن سرمایه گذاری کرده اند.

برای دانلودuipath از طریق سایت اصلی اینجا کلیک کنید و بعد از ثبت نام آخرین نسخه آن در پنل شما قابل دانلود خواهد بود یا جهت دانلود مستقیم از سرورهای ربات نارنجی اینجاکلیک کنید.

۳-نرم افزار Blue Prism، این ابزار دسترسی به امکانات هوش مصنوعی را فراهم می کند.

ارائه دهندگان Blue Prism امکان انتخاب زیرساخت های منعطف را در اختیار سازمان ها قرار می دهند چرا که برنامه  می تواند هم در سیستم عامل های داخلی و هم در سیستم عامل های مبتنی بر ابر نظیر AWS اجرا شود. این پلتفرم انواع زبانها را پشتیبانی و امکانات خود را در اختیار مردم سراسر جهان قرار می دهد.

4 پاسخ به “بهترین نرم افزارهای RPA”

  1. مازیار گفت:

    نرم افزار uipath در حال حاضر پولی شده ضمن اینکه حتی بعد از نصب نیاز به لینک uipath services داره برای لاگین شدن. اگه می شه در خصوص رفع این مشکلات راهنمایی کنین

  2. […] سایت‌های مختلف عناوین مختلفی از قبیل دانلود برنامه ساخت ربات اینستاگرام یا ربات ارزان اینستاگرام یا اپلیکیشن […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازکردن چت