درباره راه مخفی

چرا راه مخفی بوجود آمد 

به دلیل زمان بر بودن و پر هزینه بودن یک سری از کارهای کامیپیوتری ربات ها بوجود آمدند. که کارهای ما را سرعت ببخشند، کیفیت کار مارا بالا ببرند، و هزینه ها را کاهش دهند. دلیل ایجاد راه مخفی همین علت بود. کار ما، خودکارسازی، رباتیک کردن و بهینه‌سازی کلیه امور کامپیوتری است. که توسط نیروی انسانی بر روی کامپیوتر قابل انجام باشد. در اصطلاح بین‌المللی به مدل کار ما، RPA می‌گویند.

RPA مخفف Robotic Process Automation به معنی خودکارسازی فرایندهای رباتیک است. ‌زمانیکه به کمک برنامه‌نویسی یا نرم‌افزارهای ربات‌ساز مانند Uipath  که یکی از بهترین نرم افزارها در این حیطه است. امور و فرایند‌های نرم افزاری (نظیر امور اداری شرکت‌ها) را طوری خودکار‌سازی نماییم که برای انجام مجدد آن امور دیگر نیازی به نیروی انسانی نباشد، اصطلاحاً می گویند در آن بخش RPA پیاده‌سازی شده است. به بیان ساده‌تر، RPA جایگزینی ربات‌های نرم‌افزاری بجای انسان است.

راه مخفی چیه ؟

راه مخفی مرجع ربات های RPA فارسی است. و یک دستیار بیزینسی برای کسب و کار شماست،ما تلاش خود را تسریع می کنیم تا بتوانیم با سرعت، نوآوری و تکامل پیدا کنیم.ما معتقد به استفاده از قدرت اتوماسیون برای آزادسازی توان بی حد و مرز کسب و کارها هستیم.

در اینجا علاوه بر اینکه یک مرجع کامل از ربات های مختلف است، خدمات زیر را نیز ارائه می دهد :

شما می توانید برای اینکه از این چرخه خسته کننده و هزینه بر فرار کنید، از سریع ترین راه کسب و کار خودتان رو رونق ببخشید ، و از فرآیندی دستی به اتوماسیون مهاجرت کنین.

ما اطلاع کاملتر را برای شما در وبلاگ (کلیک کنید) قرار داده ایم.

 

بازکردن چت